Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra és szerepe az újmédiában

Lakó Aletta Antónia (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra és szerepe az újmédiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdoga PDF végleges.pdf] PDF
Szakdoga PDF végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of LakoAlettabiralatilapKULSO.pdf] PDF
LakoAlettabiralatilapKULSO.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (309kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Lakó_Aletta_Antónia_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Lakó_Aletta_Antónia_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat kutatásának témája az influencer marketing vizsgálata körül forog, különös tekintettel az influencerek és a márkák illeszkedésére (’fit’) valamint a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatására. Az influencer marketing kiemelkedő reklámstratégiává vált, ahol az influencerek kulcsszerepet játszanak a fogyasztói megítélés, preferenciák és a vásárlási döntések alakításában. Ahogy a reklám világa a digitális korszakban folyamatosan fejlődik, a marketingesek és a hirdetők számára egyre fontosabbá válik az influencer-brand kapcsolatok dinamikájának és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának megértése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, hitelesség, influencer, influencer marketing, közösségi média, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet