Lakó Aletta Antónia (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra és szerepe az újmédiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdoga PDF végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
LakoAlettabiralatilapKULSO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (309kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Lakó_Aletta_Antónia_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat kutatásának témája az influencer marketing vizsgálata körül forog, különös tekintettel az influencerek és a márkák illeszkedésére (’fit’) valamint a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatására. Az influencer marketing kiemelkedő reklámstratégiává vált, ahol az influencerek kulcsszerepet játszanak a fogyasztói megítélés, preferenciák és a vásárlási döntések alakításában. Ahogy a reklám világa a digitális korszakban folyamatosan fejlődik, a marketingesek és a hirdetők számára egyre fontosabbá válik az influencer-brand kapcsolatok dinamikájának és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának megértése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, hitelesség, influencer, influencer marketing, közösségi média, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |