A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése

Dankó Dóra (2023) A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Dankó Dóra IUU8WZ projektmunka.pdf] PDF
Dankó Dóra IUU8WZ projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (534kB)
[thumbnail of Danko_Dora_Foszk.pdf] PDF
Danko_Dora_Foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (281kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepét elemzem, kitérek a cég történetére, bemutatom a cég felépítését, filozófiáját, elemzem a piaci helyzetét, a legfőbb versenytárssal összehasonlítva, valamint megvizsgálom a vállalat makrokörnyezetét.Végezetül pedig az összegyűjtött információk alapján levonom a következtetéseket, javaslatokat teszek.A szekunder kutatásomban kereskedelem és marketing témájú szakirodalmat, cikkeket tanulmányoztam át, illetve a számszerű adatok megismerése érdekében főként céginformációs oldalakat, KSH adatokat és kereskedelemre vonatkozó jogszabályokat tekintette át.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Molnár Zsolt
Belső
egyetemi adjunktus; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, kereskedelem, piaci pozíció, versenytársak
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet