Dankó Dóra (2023) A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Dankó Dóra IUU8WZ projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (534kB) |
|
PDF
Danko_Dora_Foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepét elemzem, kitérek a cég történetére, bemutatom a cég felépítését, filozófiáját, elemzem a piaci helyzetét, a legfőbb versenytárssal összehasonlítva, valamint megvizsgálom a vállalat makrokörnyezetét.Végezetül pedig az összegyűjtött információk alapján levonom a következtetéseket, javaslatokat teszek.A szekunder kutatásomban kereskedelem és marketing témájú szakirodalmat, cikkeket tanulmányoztam át, illetve a számszerű adatok megismerése érdekében főként céginformációs oldalakat, KSH adatokat és kereskedelemre vonatkozó jogszabályokat tekintette át.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, kereskedelem, piaci pozíció, versenytársak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |