Lukács Balázs Gellért (2023) Marketing strategy during an economic depression. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_final_version.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Lukács Balázs Gellért Thesys Assessment.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
|
PDF
Lukacs_Balazs_BA_Eng.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
My thesis is about a small company's (Collingo Oktató és Szolgáltató Kft.) marketing strategy and changes during the 2008 recession. In my thesis I inspect Collingo's marketing strategy and the change which they made in marketing during their operation. I also inspect the marketing budget's change during the 2008 recession in case of Collingo. At the end of my thesis I would like to analyze the best working marketing tools, communication channels and strategies and give advice to small business owners. Also my thesis contains some analyzation of guerilla marketing methods and seeing if those methods work better in case of a small comapny or not. In my thesis there will be answer for all of those questions and problems.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 2008 recession, Collingo, guerilla marketing, marketing campaign, marketing tools, marketingcommunication, online marketing, Small business, small company |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |