Marketing strategy during an economic depression

Lukács Balázs Gellért (2023) Marketing strategy during an economic depression. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Thesis_final_version.pdf] PDF
Thesis_final_version.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Lukács Balázs Gellért Thesys Assessment.pdf] PDF
Lukács Balázs Gellért Thesys Assessment.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)
[thumbnail of Lukacs_Balazs_BA_Eng.pdf] PDF
Lukacs_Balazs_BA_Eng.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

My thesis is about a small company's (Collingo Oktató és Szolgáltató Kft.) marketing strategy and changes during the 2008 recession. In my thesis I inspect Collingo's marketing strategy and the change which they made in marketing during their operation. I also inspect the marketing budget's change during the 2008 recession in case of Collingo. At the end of my thesis I would like to analyze the best working marketing tools, communication channels and strategies and give advice to small business owners. Also my thesis contains some analyzation of guerilla marketing methods and seeing if those methods work better in case of a small comapny or not. In my thesis there will be answer for all of those questions and problems.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 2008 recession, Collingo, guerilla marketing, marketing campaign, marketing tools, marketingcommunication, online marketing, Small business, small company
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet