The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies: An Analysis of Customer Engagement and HR ROI

Duric Ahmed (2023) The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies: An Analysis of Customer Engagement and HR ROI. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of The impact of AI on the Effectiveness of Communication  Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI - final virsion.pdf] PDF
The impact of AI on the Effectiveness of Communication Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI - final virsion.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Duric Ahmed.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Duric Ahmed.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (129kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Duric_Ahmed_Sarkadi_Katalin_2024.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Duric_Ahmed_Sarkadi_Katalin_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

In today's evolving digital environment, the arena of marketing is not left untouched. Artificial Intelligence (AI), a potent force of modern technology, is leaving its indelible imprint, heralding an era of unforeseen possibilities. Within the fleeting span of recent months, AI has unfurled a panorama of potential that is recalibrating the ways we connect with customers and construct our marketing frameworks. Manifesting as a luminary of innovation, AI generously bequeaths incisive insights into the intricacies of customer desires and needs, thereby enhancing the scope and impact of marketing endeavors.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: artificial intelligence, impact of ai on customer engagement, marketing strategies, online marketing, ROI
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet