Duric Ahmed (2023) The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies: An Analysis of Customer Engagement and HR ROI. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
The impact of AI on the Effectiveness of Communication Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI - final virsion.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Duric Ahmed.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Duric_Ahmed_Sarkadi_Katalin_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
In today's evolving digital environment, the arena of marketing is not left untouched. Artificial Intelligence (AI), a potent force of modern technology, is leaving its indelible imprint, heralding an era of unforeseen possibilities. Within the fleeting span of recent months, AI has unfurled a panorama of potential that is recalibrating the ways we connect with customers and construct our marketing frameworks. Manifesting as a luminary of innovation, AI generously bequeaths incisive insights into the intricacies of customer desires and needs, thereby enhancing the scope and impact of marketing endeavors.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | artificial intelligence, impact of ai on customer engagement, marketing strategies, online marketing, ROI |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |