Vrbovszki Tamás (2023) Burger king Marketing Mix elemei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Vrbovszki Tamás G5N8LY.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Vrbovszki_Tamas_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Vrbovszki Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
Absztrakt (kivonat)
A felmérés azt is kimutatta, hogy a Burger King kuponos alkalmazását az aktív felhasználók mellett még számos potenciális felhasználó is ismeri vagy ismeri de csak ritkán használja, valamint jelentős része még nem is próbálta ki. Azok, akik ismerik, de ritkábban vagy egyáltalán nem használják az alkalmazást, lehetnek a cég számára kiaknázandó potenciális piaci rések az alkalmazás népszerűsítésére és az ügyfélkör bővítésére. Az étteremek által kínált egészségesebb és vegán ételek iránti igényt figyelembe véve, javasolható lenne a Burger King számára, hogy bővítse az egészségesebb ételek kínálatát, valamint vegán opciók bevezetését tervezze menüjébe. Az embereket egyre inkább érdekli az egészségesebb életmód, ezzel együtt a helyesebb táplálkozás is. Javasolnám a Burger King számára, hogy indítson egy olyan termék családot, amivel az említett réteget jobban meg tudná célozni. Például „Fitness Burger”, melynek alacsony kalória mellett, magas a fehérje tartalma. Az ehhez hasonló lépésekkel egy teljesen új célcsoport felé tudna nyitni a vállalat. Az étterem környezettudatosságát is lehetne hangsúlyozni a fogyasztók számára, például fenntartható csomagolási megoldásokkal, vagy az élelmiszer-hulladék csökkentésére irányuló kezdeményezésekkel. Továbbá, az alkalmazásuk népszerűsítésére fókuszálva érdemes lenne a kuponos alkalmazás előnyeit és kedvezményeit hangsúlyozni, hogy növeljék a rendszeres felhasználók számát, valamint vonzzák azokat az ügyfeleket, akik még nem próbálták ki az alkalmazást. Emellett az étterembe való látogatások elősegítése és ösztönzése is fontos lehet a hűséges ügyfélkör kialakításához és megtartásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, ármarketing, business marketing, integrált marketing, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |