Székelyhidi Zsanett (2023) Marketing with or without celebrity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Marketing_with_or_without_celebrity.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Székelyhidi Zsanett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (115kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Zsanett Székelyhidi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (103kB) |
Absztrakt (kivonat)
The world of marketing, particularly video marketing, has seen a significant transformation with the rise of online content and video-sharing platforms. Celebrities, who have the power to influence people through promotion and advertising, are becoming more and more popular in the online world. During this process, the joint campaign of Bence Istenes and Rossmann gained notice. The paper will include research about this collaboration. Participants expressed their opinions on this campaign along with Ádám Fürjes, who is the Online Marketing Manager of Rossmann. The answers of theindividuals who filled out the survey, the focus group, and Fürjes could clear this topic even more and tell the reader about the future of video marketing.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | advertisements, celebrity, humour, marketing, videomarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |