Marketing with or without celebrity

Székelyhidi Zsanett (2023) Marketing with or without celebrity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Marketing_with_or_without_celebrity.pdf] PDF
Marketing_with_or_without_celebrity.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Székelyhidi Zsanett.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Székelyhidi Zsanett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (115kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Zsanett Székelyhidi.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Zsanett Székelyhidi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

The world of marketing, particularly video marketing, has seen a significant transformation with the rise of online content and video-sharing platforms. Celebrities, who have the power to influence people through promotion and advertising, are becoming more and more popular in the online world. During this process, the joint campaign of Bence Istenes and Rossmann gained notice. The paper will include research about this collaboration. Participants expressed their opinions on this campaign along with Ádám Fürjes, who is the Online Marketing Manager of Rossmann. The answers of theindividuals who filled out the survey, the focus group, and Fürjes could clear this topic even more and tell the reader about the future of video marketing.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: advertisements, celebrity, humour, marketing, videomarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet