A Tópart Hotel és Étterem szolgáltatásmarketingje

Bakcsy Bálint (2023) A Tópart Hotel és Étterem szolgáltatásmarketingje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bakcsy_Balint_a_topart_hotel_es_etterem_szolgaltatasmarketingje_LGMUYF_BGEKVIK_teljes_kesz.pdf] PDF
Bakcsy_Balint_a_topart_hotel_es_etterem_szolgaltatasmarketingje_LGMUYF_BGEKVIK_teljes_kesz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bakcsy Bálint magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Bakcsy Bálint magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of Bakcsy-Bálint-Külső-Konzulensi-Bírálat-RP.pdf] PDF
Bakcsy-Bálint-Külső-Konzulensi-Bírálat-RP.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

Egy vállalat fizikai vagy szellemi termékének eladásához elengedhetetlen a kiemelkedő marketingtevékenység. Ez éppúgy igaz a Balatonvilágoson található Tópart Hotel és Étteremre is. Dolgozatomban eme hotel szolgáltatásmarketing tevékenységét kívánom elemezni és kutatni. A szálloda Magyarországon az esküvőszervezések terén az élen jár, ha nem is első helyen de a felső 10-ben mindenképpen helyet érdemel. Évente akár 50 esküvő is megrendezésre kerül a hotel köreiben, egyedülálló panorámája miatt rengeteg fiatal választja a nagy nap helyszíneként. Sokszínű marketingtevékenységük felkeltette az érdeklődésemet, és helyi lakosként némileg belelátok a mindennapi működésbe is. Személyes kapcsolatként kiemelném, hogy egy hozzátartozóm is érdekelt a hotel üzemeltetésében. A szálloda marketingtevékenysége számomra azért is érdekes , mert nemcsak a potenciális szállóvendégek elérése érdekében alkalmaznak különböző marketing eszközöket, hanem az esküvőre készülő párok számára, sőt különböző rendezvények megtartása céljából is. Dolgozatom célja megérteni, hogy miként tudja a vállalat sikeresen összehangolni ezen 3 téren a marketingtevékenységeit, és a különböző célok eléréshez milyen marketingeszközöket alkalmaznak. Célként megfogalmazódott bennem, hogy az írásommal nemcsak magamat tudom fejleszteni, hanem a hotelnak is segítséget tudok nyújtani a jövőre nézve. Fontos kérdés számomra, hogy a viszonylag kisszámú marketing és rendezvényszervezői csapat, miként tud nagyon magas szintű marketingtevékenységeket létrehozni és menedzselni mindezt. Szekunder kutatásom részeként igyekszem minél több releváns anyag feldolgozására. Az itt kapott eredményeket szeretném összevetni a későbbiekben lezajlott interjú eredményeivel. Primer kutatási módszerként egy kvalitatív módszert választottam. Az én meglátásom szerint szükséges szakértői szemmel rátekinteni a téma miértjére, ezért interjút készítek a hotel marketingesével és az esküvő valamint rendezvényszervezővel. Harmadik interjúként a szálloda igazgatójával szeretnék beszélni, ugyanis a menedzsment, irányítás terén neki van a legtöbb feladata és felelőssége. Fontos, nem mennyiségi, hanem minőségi kérdésekre keresem a válaszokat. Kutatásom könnyebb megértése érdekében egy rövid bemutatóval szemléltetem a Tópart Hotel és Étterem felépítését és működését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, HIPI elv, marketing, szállodaipar, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet