INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER: VIKING CRUISES

Berta Rebeka (2023) INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER: VIKING CRUISES. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BertaRebeka - THESIS.pdf] PDF
BertaRebeka - THESIS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (891kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Barta Rebeka.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Barta Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (134kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Berta_Rebeka_Sarkadi Katalin_2024_§1 (1).pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Berta_Rebeka_Sarkadi Katalin_2024_§1 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

In my thesis, I undertake an investigation into the influencing factors of customer satisfaction in the cruising industry. The worldwide tourist industry includes the vibrant and quickly expanding cruise industry. Cruise holidays have been incredibly popular over the years because they provide visitors with a distinctive mix of luxury, adventure, and leisure. Customer happiness is one of the essential success elements in this sector. For cruise lines to both bring in new customers and keep existing devoted following, it is crucial to comprehend the aspects that affect consumer happiness. In this thesis, Viking Cruises, one of the top cruise companies on the Danube River, is used as a case study to examine the value of researching the elements that affect customer satisfaction in the travel industry.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cruise, cruising industry, Customer Journey, customer satisfaction, feedback
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:04
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet