Berta Rebeka (2023) INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER: VIKING CRUISES. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
BertaRebeka - THESIS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (891kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Barta Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (134kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Berta_Rebeka_Sarkadi Katalin_2024_§1 (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
In my thesis, I undertake an investigation into the influencing factors of customer satisfaction in the cruising industry. The worldwide tourist industry includes the vibrant and quickly expanding cruise industry. Cruise holidays have been incredibly popular over the years because they provide visitors with a distinctive mix of luxury, adventure, and leisure. Customer happiness is one of the essential success elements in this sector. For cruise lines to both bring in new customers and keep existing devoted following, it is crucial to comprehend the aspects that affect consumer happiness. In this thesis, Viking Cruises, one of the top cruise companies on the Danube River, is used as a case study to examine the value of researching the elements that affect customer satisfaction in the travel industry.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cruise, cruising industry, Customer Journey, customer satisfaction, feedback |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |