A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában

Kovács Orsolya (2023) A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Orsolya szakdolgozat_A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata.pdf] PDF
Kovács Orsolya szakdolgozat_A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Kovács Orsolya_Dr_Miklos_Ilona.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Kovács Orsolya_Dr_Miklos_Ilona.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of Kovács Orsolya_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Kovács Orsolya_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (297kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az ügyfélút mentén előforduló érintkezési pontokon szerzett vásárlói élmény hatását vizsgálja a H&M vállalatának példáján keresztül.A dolgozat első felében bemutatásra kerül a téma irodalmi háttere, a vásárlói élmény kialakulása és jelentősége, a vásárlói út meghatározása és szakaszainak ismertetése. Ezután következik az igazság pillanatainak a bemutatása, majd a vásárlói út térkép és érintkezési pontok szemléltetése. A dolgozat egyéni kutatásának célja, hogy megvizsgálja azokat a lépéseket, amelyeken egy potenciális vásárló végig halad, mielőtt a vállalat ügyfelévé válik. A cég kiválasztása a globális ismertségére és széles körben elterjedt népszerűségén alapult. Egy online kérdőív által lekérdezésre került a H&M kiskereskedelmi vállalathoz kapcsolódó átélt vásárlási élmény a különböző érintkezési pontokkal való interakció során, valamint ezen élmények pozitív vagy negatív hatása a vásárlási döntésre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Érintkezési pontok, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, H&M, Vásárlói élmény, Vásárlói út
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:04
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet