A veszprémi Italguru Kft. marketingkommunikációs tevékenységének részletes vizsgálata

Magyar Zsófia (2023) A veszprémi Italguru Kft. marketingkommunikációs tevékenységének részletes vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA Magyar Zsófia.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA Magyar Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (877kB)
[thumbnail of Magyar_Zsofia_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Magyar_Zsofia_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámat a marketingkommunikáció témájával kapcsolatban írtam az Italguru Kft-re vonatkozóan. Azért választottam ezt a témát, mert a cégnél eltöltött idő alatt volt lehetőségem belelátni a vállalat több szegmensébe, illetve gyakorlatban is részt venni benne, és a marketingkommunikációját találtam a számomra legérdekesebbnek. 2022 júniusában kezdtem el dolgozni az ország egyik legismertebb ital nagykereskedésénél, az Italguru Kft.-nél pénzügyi ügyintéző pozícióban, és több, mint egy évig erősítettem a vállalkozás csapatát. A cég fő tevékenysége business-to-business, illetve business-to-consumer értékesítés. A projektmunkám célja, hogy részletesen megvizsgáljam a kft. által használt marketing eszközök előnyeit és hátrányait, majd javaslatot tegyek, hogy saját nézőpontom szerint hogyan lehetne jobbá tenni az Italguru Kft. marketingjét. A megírásához főként a vállalatnál begyűjtött tapasztalatokat használom fel. Primer kutatásom célja, hogy választ kapjak, hogyan lehetne még hatékonyabbá tenni a vállalat marketingstratégiáját, milyen újszerű megoldások kínálkoznak a jövőre vonatkozóan? Kvalitatív kutatást végeztem. Három személyes interjút készítettem a vállalat munkatársaival, akik a cégen belül más-más területeken helyezkednek el, így a különböző osztályok tevékenységébe is betekintést nyertem. Szekunder kutatást több szakirodalom felhasználásával végzek. Projektmunkám elején bemutatom a cég kereskedelmi tevékenységéhez kapcsolódóan alkalmazott marketing stratégiák elméleti hátterét. Ezt követően bemutatom az Italguru Kft. megalapításának történetét, működését, célkitűzéseit, valamint szervezeti felépítését. Röviden kitérek a piacon betöltött szerepére, versenytársaira. Ezután elemzem a cég alkalmazott marketingstratégiáját, és javaslatot teszek annak hatékonyabbá tételére. Végezetül összegzem és lezárom a projektmunkám.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: cégelemzés, direkt marketing, Italguru Kft., marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:04
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet