Magyar Zsófia (2023) A veszprémi Italguru Kft. marketingkommunikációs tevékenységének részletes vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PROJEKTMUNKA Magyar Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (877kB) |
|
PDF
Magyar_Zsofia_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat a marketingkommunikáció témájával kapcsolatban írtam az Italguru Kft-re vonatkozóan. Azért választottam ezt a témát, mert a cégnél eltöltött idő alatt volt lehetőségem belelátni a vállalat több szegmensébe, illetve gyakorlatban is részt venni benne, és a marketingkommunikációját találtam a számomra legérdekesebbnek. 2022 júniusában kezdtem el dolgozni az ország egyik legismertebb ital nagykereskedésénél, az Italguru Kft.-nél pénzügyi ügyintéző pozícióban, és több, mint egy évig erősítettem a vállalkozás csapatát. A cég fő tevékenysége business-to-business, illetve business-to-consumer értékesítés. A projektmunkám célja, hogy részletesen megvizsgáljam a kft. által használt marketing eszközök előnyeit és hátrányait, majd javaslatot tegyek, hogy saját nézőpontom szerint hogyan lehetne jobbá tenni az Italguru Kft. marketingjét. A megírásához főként a vállalatnál begyűjtött tapasztalatokat használom fel. Primer kutatásom célja, hogy választ kapjak, hogyan lehetne még hatékonyabbá tenni a vállalat marketingstratégiáját, milyen újszerű megoldások kínálkoznak a jövőre vonatkozóan? Kvalitatív kutatást végeztem. Három személyes interjút készítettem a vállalat munkatársaival, akik a cégen belül más-más területeken helyezkednek el, így a különböző osztályok tevékenységébe is betekintést nyertem. Szekunder kutatást több szakirodalom felhasználásával végzek. Projektmunkám elején bemutatom a cég kereskedelmi tevékenységéhez kapcsolódóan alkalmazott marketing stratégiák elméleti hátterét. Ezt követően bemutatom az Italguru Kft. megalapításának történetét, működését, célkitűzéseit, valamint szervezeti felépítését. Röviden kitérek a piacon betöltött szerepére, versenytársaira. Ezután elemzem a cég alkalmazott marketingstratégiáját, és javaslatot teszek annak hatékonyabbá tételére. Végezetül összegzem és lezárom a projektmunkám.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, direkt marketing, Italguru Kft., marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |