A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata

Kerék Viktória (2023) A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of avdhB1-7c9c956f-9d22-4a4b-bc7a-6d6c00ea3e54.pdf] PDF
avdhB1-7c9c956f-9d22-4a4b-bc7a-6d6c00ea3e54.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (9MB)
[thumbnail of Kerek_Viktoria_Foszk.pdf] PDF
Kerek_Viktoria_Foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (278kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban témája a magyarországi barkácsáruházakban megjelenő arculati elemek vizsgálata és elemzése, amelyet helyszíni bejárást követően fotódokumentációval rögzítek és előre definiált szempontok alapján összehasonlítok. A kapcsolódó szakirodalom feldolgozásaképp a legfontosabb Corporate Design fogalmakat definiálom, ezt követően ismertetem a primer kutatás főbb elemeit, a vizsgált áruházakat és az előre definiált Corporate Design elemeket. A dolgozat további részében az eredményeket ismertetem, majd a hipotézisem vizsgálom meg, miszerint a magyarországi barkácsáruházak megközelítőleg azonos arculati elemeket használnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: arculat - image, corporate design, Corporate Identity, marketing, vállalati identitás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet