Kerék Viktória (2023) A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
avdhB1-7c9c956f-9d22-4a4b-bc7a-6d6c00ea3e54.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (9MB) |
|
PDF
Kerek_Viktoria_Foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (278kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban témája a magyarországi barkácsáruházakban megjelenő arculati elemek vizsgálata és elemzése, amelyet helyszíni bejárást követően fotódokumentációval rögzítek és előre definiált szempontok alapján összehasonlítok. A kapcsolódó szakirodalom feldolgozásaképp a legfontosabb Corporate Design fogalmakat definiálom, ezt követően ismertetem a primer kutatás főbb elemeit, a vizsgált áruházakat és az előre definiált Corporate Design elemeket. A dolgozat további részében az eredményeket ismertetem, majd a hipotézisem vizsgálom meg, miszerint a magyarországi barkácsáruházak megközelítőleg azonos arculati elemeket használnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, corporate design, Corporate Identity, marketing, vállalati identitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |