Gémes Eszter Magdolna (2023) A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gémesi Eszter_konzulens_Sipos Erika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő_Gémes Eszter Magdolna_opponens_Tóth Tímea Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (464kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom bevezető részeiben megismerkedhetünk a hazai turizmus jelenlegi helyzetével, majd a szakirodalmi feldolgozás során összképet kaphatunk arról, hogy mi is az a turizmusmarketing, milyen sajátosságai és feladatai vannak, mit értünk marketingkommunikáció és online marketing alatt, valamint mi az a közösségi média és kik is azok az influenszerek. Ezt követően kutatásaim eredményeit elemeztem, hogy átfogóbb képet kaphassunk az emberek közösségi médiáról és az influenszerekről alkotott véleményéről, valamint az influenszerekkel való együttműködésekről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, influenszer, influenszermarketing, közösségi média, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |