A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban

Gémes Eszter Magdolna (2023) A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban.pdf] PDF
A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gémesi Eszter_konzulens_Sipos Erika.pdf] PDF
Gémesi Eszter_konzulens_Sipos Erika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő_Gémes Eszter Magdolna_opponens_Tóth Tímea Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő_Gémes Eszter Magdolna_opponens_Tóth Tímea Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (464kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom bevezető részeiben megismerkedhetünk a hazai turizmus jelenlegi helyzetével, majd a szakirodalmi feldolgozás során összképet kaphatunk arról, hogy mi is az a turizmusmarketing, milyen sajátosságai és feladatai vannak, mit értünk marketingkommunikáció és online marketing alatt, valamint mi az a közösségi média és kik is azok az influenszerek. Ezt követően kutatásaim eredményeit elemeztem, hogy átfogóbb képet kaphassunk az emberek közösségi médiáról és az influenszerekről alkotott véleményéről, valamint az influenszerekkel való együttműködésekről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer, influenszer, influenszermarketing, közösségi média, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet