Optimizing Search Engine Rankings for a Medical Center

Faragó Péter (2023) Optimizing Search Engine Rankings for a Medical Center. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Faragó Péter Szakdolgozat 2023.pdf] PDF
Faragó Péter Szakdolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Péter Faragó_BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf] PDF
Péter Faragó_BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (171kB)
[thumbnail of Faragó Péter_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Faragó Péter_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (181kB)

Absztrakt (kivonat)

This thesis aims to provide an in-depth analysis of how a medical center can effectively utilize Search Engine Optimization (SEO) to enhance its online visibility.Through a comprehensive analysis of a medical center, the research explores how various SEO strategies are implemented on their website, identifying key strengths and areas for improvement. The methodology of this research involves a comprehensive study combining both qualitative and quantitative approaches. It includes an analysis of the medical center's website, using SEO tools to gather data on various aspects such as keyword optimization, link building, content relevance, and technical SEO efficiency. Additionally, an interview with an SEO expert offers qualitative insights into the practical applications and challenges of SEO in the healthcare industry.The main findings of the study indicate that while the medical center employs several key SEO strategies, there are areas that require further optimization. The results show the importance of a well-rounded SEO approach, including consistent content creation, and robust technical SEO.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Digital Strategies, online marketing, Search Engine Marketing, Search Engine Optimization, Website Analysis
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet