Recommended marketing strategy for a Private Medical Practice in Budapest

Záborszky Áron (2023) Recommended marketing strategy for a Private Medical Practice in Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Záborszky Áron thesis.pdf] PDF
Záborszky Áron thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Záborszky_Áron_Sarkadi_Katalin.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Záborszky_Áron_Sarkadi_Katalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (322kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Zaborszky_Áron_SzSzilárd.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Zaborszky_Áron_SzSzilárd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (280kB)

Absztrakt (kivonat)

Thesis AbstractMarketing StrategyZáborszky ÁronThe aim of my thesis would be to establish and dissect different approaches to marketing. Highlighting the difference between Product Marketing and Services Marketing, and how these can be approached, mainly focusing on Services Marketing.Online Marketing has been a major sensation of the digital era that we are living in currently. However, it is very much still important and relevant to understand and be competent at applying Recommendation-based marketing in different fields. I will also highlight the importance of word of mouth in the digital era especially.One of the major goals of my thesis would be to finalize a potential Marketing Plan for a specific Private Medical Practice operating in Budapest, after thorough research about the choices of potential patients when deciding between Public and Private health care options. I will conduct a questionnaire and at least one interview with a medical professional working at the institution. With that research and the information available from it I will be able to propose a Marketing Strategy for the institution.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Budapest, marketing, private medical practice, services marketing, strategy
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet