A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága

Szabó Dániel (2023) A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Tesla felemelkedése és Stratégiájának kiválósága 2.0.pdf] PDF
A Tesla felemelkedése és Stratégiájának kiválósága 2.0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (868kB)
[thumbnail of BA KM SZABÓ DÁNIEL.pdf] PDF
BA KM SZABÓ DÁNIEL.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Szabó Dániel bírálata végl.pdf] PDF
Szabó Dániel bírálata végl.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (204kB)

Absztrakt (kivonat)

A Tesla vállalat marketing és termékekre lebontott stratégiája (termékbevezetés, árazás, kommunikáció stb.). Elon Musk személye hogyan alakította kultikus márkává a Teslát. Hogyan váltak profitábilissá a gazdasági csőd elkerülése után. Termékeinek népszerűsége és imádata. Különböző modellekre bevezetett stratégia és marketingkommunikáció.Dolgozatomban a különböző modellekre lebontott stratégiákat fogom taglalni, legyen az termékbevezetés, árazási stratégia, vagy éppen az, hogy majdnem 0 dolláros marketingköltségvetésből mégis hogyan sikerült ekkora darabszámban értékesíteni. Az első modelltől fogunk haladni elemzésünkben, és lépésről lépésre eljutunk majd napjainkig és a jövőbeni tervekig. Az alany, amivel indítjuk a sort a Roadster lesz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektromos autópiac, elektromos mobilitás, fenntartható fejlődés, Tesla, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet