Szabó Dániel (2023) A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Tesla felemelkedése és Stratégiájának kiválósága 2.0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (868kB) |
|
PDF
BA KM SZABÓ DÁNIEL.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
Szabó Dániel bírálata végl.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (204kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Tesla vállalat marketing és termékekre lebontott stratégiája (termékbevezetés, árazás, kommunikáció stb.). Elon Musk személye hogyan alakította kultikus márkává a Teslát. Hogyan váltak profitábilissá a gazdasági csőd elkerülése után. Termékeinek népszerűsége és imádata. Különböző modellekre bevezetett stratégia és marketingkommunikáció.Dolgozatomban a különböző modellekre lebontott stratégiákat fogom taglalni, legyen az termékbevezetés, árazási stratégia, vagy éppen az, hogy majdnem 0 dolláros marketingköltségvetésből mégis hogyan sikerült ekkora darabszámban értékesíteni. Az első modelltől fogunk haladni elemzésünkben, és lépésről lépésre eljutunk majd napjainkig és a jövőbeni tervekig. Az alany, amivel indítjuk a sort a Roadster lesz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektromos autópiac, elektromos mobilitás, fenntartható fejlődés, Tesla, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |