Szabó Tamara Katalin (2023) A Network4 látványos előretörése a médiapiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Network4 látványos előretörése a médiapiacon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (795kB) |
|
PDF
Szabó Tamara magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
BA KM külső bírálati lap aláírt Szabó Tamara Katalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (920kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Network4 piaci helyzetét és portfólióbővítési projektjeit vizsgáltam. Kutatásaim során az irodalmi háttér elemzésén kívül készítettem interjút a vállalat vezetőjével, valamint kérdőív formájában végeztem felmérést. A kutatások során arra az eredményre jutottam, hogy az általam vizsgált vállalat egy dinamikusan fejlődő, széles portfólióval rendelkező, ígéretes médiavállalkozás egy rendkívül versengő piacon.A dolgozatom célja, hogy minél szélesebb körben feltárjam a Network 4 televíziós csatornahálózat piaci előretörését, jelentőségét. Ehhez fontos megvizsgálnom a versenytársak pozícióját a piacon, valamint a Network4 működésének előnyeit és nehézségeit is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | média, médiafogyasztás, Network4 Media Group Sàrl, portfólióelemzés, versenyszféra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |