Az online kommunikáció és marketing hatása a pszichológiai egészségre

Kaiser Dzsenifer Erika (2023) Az online kommunikáció és marketing hatása a pszichológiai egészségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kaiser_Dzsenifer_Erika_Szakdolgozat_2023_Az_onéine_marketing_és_kommunikáció_hatása_a_pszichológiai_egészségre.pdf] PDF
Kaiser_Dzsenifer_Erika_Szakdolgozat_2023_Az_onéine_marketing_és_kommunikáció_hatása_a_pszichológiai_egészségre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kaiser Dzsenifer_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Kaiser Dzsenifer_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (294kB)
[thumbnail of Kaizer Dzsenifer Erika.pdf] PDF
Kaizer Dzsenifer Erika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (305kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája az online kommunikáció hatásai a pszichológiai egészségre. Szeretném közelebbről elemezni, kutatni ezt a témát, ugyanis egy olyan gyorsan fejlődő, digitális időszak van kialakulóban, ahol a kommunikáció és a marketing online térben való elterjedése egy olyan korszakot nyitott, melyben a kereskedelem dinamikáján kívül, mindennapi életünk körvonalai is átformálódtak. Olyan kérdésekre keresem a választ többek között, mint a hogyan befolyásolják a személyre szabott marketingüzenetek illetve termékajánlások érzelmeinket, és ezek hogyan hatnak vásárláskor a döntéshozatalra? Az online marketingstratégiák (közösségi média integrálás) vajon hozzájárulnak-e az internethasználattal kapcsolatos addiktív viselkedéshez? A célzott reklámoknak milyen pszichológiai hatásai vannak a közönségre, leginkább a fiatalabb korosztályra, hogyan befolyásolják ezek a hirdetések az önértékelést és az önképet?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, fogyasztói magatartás, manipuláció, online marketing, pszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet