Gerilla-marketing az ingatlanpiacon

Hudák Petra Boróka (2023) Gerilla-marketing az ingatlanpiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Hudak Petra Boroka projektmunka.pdf] PDF
Hudak Petra Boroka projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. November 15..

Download (684kB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (85kB)
[thumbnail of KM FOSZK HUDÁK PETRA BORÓKA.pdf] PDF
KM FOSZK HUDÁK PETRA BORÓKA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban az ingatlanpiacon használt gerilla-marketinggel foglalkoztam. Az elmúlt néhány évtizedben rendkívül népszerű lett ez a fajta marketing, számos különböző területen nagy sikerrel alkalmazzák. A kis- és középvállalkozásoktól egészen a globális cégekig sokan használják az alacsonyan tartható költségek miatt. A közösségi média teret nyerésével egyre inkább elterjedt, már nem csak a szóbeszédben terjed, hanem a különböző felületek felhasználói egymás között is megosztják kép és videó formában. Az ingatlanértékesítésben is használatos, ennek hatékonyságát kutattam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gerilla-marketing, ingatlan, ingatlanbefektetés, ingatlanpiac, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet