Hudák Petra Boróka (2023) Gerilla-marketing az ingatlanpiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Hudak Petra Boroka projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. November 15.. Download (684kB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (85kB) |
|
PDF
KM FOSZK HUDÁK PETRA BORÓKA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban az ingatlanpiacon használt gerilla-marketinggel foglalkoztam. Az elmúlt néhány évtizedben rendkívül népszerű lett ez a fajta marketing, számos különböző területen nagy sikerrel alkalmazzák. A kis- és középvállalkozásoktól egészen a globális cégekig sokan használják az alacsonyan tartható költségek miatt. A közösségi média teret nyerésével egyre inkább elterjedt, már nem csak a szóbeszédben terjed, hanem a különböző felületek felhasználói egymás között is megosztják kép és videó formában. Az ingatlanértékesítésben is használatos, ennek hatékonyságát kutattam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gerilla-marketing, ingatlan, ingatlanbefektetés, ingatlanpiac, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |