Borbényi Miklós Bence (2023) A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (888kB) |
|
PDF
Borbényi Bence_b.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
BorbényiMiklósBenceKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgazati munkám során a közösségi média, az online játékok és a különböző internetes reklámok hatását vizsgáltam a gyerekek vonatkozásában. Dolgozatomhoz kérdőívet is készítettem, melyet általános iskolás, hetedik és nyolcadik osztályos tanulókkal töltettem ki. Érdekes eredmények születtek, melyek megerősítettek abban a témaválasztásom kapcsán, hogy érdemes volt foglalkozni a gyerekeket körülvevő digitális világgal.Az internetes reklámok hatása a gyerekekre jelentős mértékű. A különböző online oldalaknak, social médiás platformoknak és a számos applikációnak köszönhetően a gyerekek ebbe születtek, születnek bele és valószínűséggel így is élik majd le egész életüket az internet térhódításának hálójában. A digitális eszközök alapfelszereléssé válnak az életükben, mint például a leggyakoribb okos eszköz, a mobiltelefon. A megkérdezett diákok elmondása szerint már valaki nagyon korán, 6-7 évesen, megkapja az első okos telefonját. Természetesen rengeteg előnyük is származhat a kiskorúaknak ebből az egész online világból. Azonban fontos, hogy fenntartásokkal kezeljék ezeket az elektronikus, okos eszközöket és ügyeljenek saját magukra, hogy kellő tudatossággal használják a mindennapjaikban, mert könnyen függőséget tud okozni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hirdetések, internetes reklám(ok), közösségi média, online reklám, socail média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |