A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre

Borbényi Miklós Bence (2023) A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre.pdf] PDF
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (888kB)
[thumbnail of Borbényi Bence_b.pdf] PDF
Borbényi Bence_b.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of BorbényiMiklósBenceKM_külső.pdf] PDF
BorbényiMiklósBenceKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgazati munkám során a közösségi média, az online játékok és a különböző internetes reklámok hatását vizsgáltam a gyerekek vonatkozásában. Dolgozatomhoz kérdőívet is készítettem, melyet általános iskolás, hetedik és nyolcadik osztályos tanulókkal töltettem ki. Érdekes eredmények születtek, melyek megerősítettek abban a témaválasztásom kapcsán, hogy érdemes volt foglalkozni a gyerekeket körülvevő digitális világgal.Az internetes reklámok hatása a gyerekekre jelentős mértékű. A különböző online oldalaknak, social médiás platformoknak és a számos applikációnak köszönhetően a gyerekek ebbe születtek, születnek bele és valószínűséggel így is élik majd le egész életüket az internet térhódításának hálójában. A digitális eszközök alapfelszereléssé válnak az életükben, mint például a leggyakoribb okos eszköz, a mobiltelefon. A megkérdezett diákok elmondása szerint már valaki nagyon korán, 6-7 évesen, megkapja az első okos telefonját. Természetesen rengeteg előnyük is származhat a kiskorúaknak ebből az egész online világból. Azonban fontos, hogy fenntartásokkal kezeljék ezeket az elektronikus, okos eszközöket és ügyeljenek saját magukra, hogy kellő tudatossággal használják a mindennapjaikban, mert könnyen függőséget tud okozni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hirdetések, internetes reklám(ok), közösségi média, online reklám, socail média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet