Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében

Varga Viktória Vivien (2023) Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Végleges.pdf] PDF
Végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 17..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi-kerelem2023.pdf] PDF
Titkositasi-kerelem2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (75kB)
[thumbnail of Varga_Viktoria_Vivien_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Varga_Viktoria_Vivien_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom témaválasztása számomra egyértelmű volt, mivel volt szerencsém egy olyan nagyvállalatnál tölteni a szakmai gyakorlatom, mint a Waberer’s. 2023. januárjában kezdtem el dolgozni náluk és ezalatt az idő alatt jól beleláttam a szervezet működésébe, külső és belső kommunikációjába egyaránt.Dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a cég belső és külső kommunikációs tevékenységét,esetleges javaslatokat tegyek, szeretném bemutatni a vállalat ügyfélkapcsolati rendszerét,kommunikációs stratégiáit, a kommunikáció szerepét, a vállalat jövőképét, küldetését amunkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásának vonatkozásában. Kutatásom soránszeretném megvizsgálni, hogyan tudja a cég ilyen hatékonyan folytatni a belsőkommunikációs tevékenységét, milyen esetleges fennakadásokba ütközik. Primer kutatássalszeretném tanulmányozni a kommunikációs szerepét, a cég jövőképét és küldetését.Véleményem szerint, a megkérdezettek több mint, 50%-a fogja azt a választ adni, hogyelégedett a szervezi kultúrával. Külső kommunikáció tekintetében arra a kérdésre keresem aválaszt, hogy milyen területeken vállal társadalmi szerepet a Waberer’s és ezt hogyankommunikálja kifelé. A vállalati kommunikációnak kulcsfontosságú szerepe van a vállalatijövőkép, a vállalat küldetése és a munkaerő megtartására irányuló erőfeszítések kapcsán. Azeredményes vállalati kommunikáció növeli a munkavállalók elkötelezettségét és hozzájárul amunkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, logisztika, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés, vállalati stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet