Varga Viktória Vivien (2023) Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 17.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi-kerelem2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (75kB) |
|
PDF
Varga_Viktoria_Vivien_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom témaválasztása számomra egyértelmű volt, mivel volt szerencsém egy olyan nagyvállalatnál tölteni a szakmai gyakorlatom, mint a Waberer’s. 2023. januárjában kezdtem el dolgozni náluk és ezalatt az idő alatt jól beleláttam a szervezet működésébe, külső és belső kommunikációjába egyaránt.Dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a cég belső és külső kommunikációs tevékenységét,esetleges javaslatokat tegyek, szeretném bemutatni a vállalat ügyfélkapcsolati rendszerét,kommunikációs stratégiáit, a kommunikáció szerepét, a vállalat jövőképét, küldetését amunkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásának vonatkozásában. Kutatásom soránszeretném megvizsgálni, hogyan tudja a cég ilyen hatékonyan folytatni a belsőkommunikációs tevékenységét, milyen esetleges fennakadásokba ütközik. Primer kutatássalszeretném tanulmányozni a kommunikációs szerepét, a cég jövőképét és küldetését.Véleményem szerint, a megkérdezettek több mint, 50%-a fogja azt a választ adni, hogyelégedett a szervezi kultúrával. Külső kommunikáció tekintetében arra a kérdésre keresem aválaszt, hogy milyen területeken vállal társadalmi szerepet a Waberer’s és ezt hogyankommunikálja kifelé. A vállalati kommunikációnak kulcsfontosságú szerepe van a vállalatijövőkép, a vállalat küldetése és a munkaerő megtartására irányuló erőfeszítések kapcsán. Azeredményes vállalati kommunikáció növeli a munkavállalók elkötelezettségét és hozzájárul amunkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, logisztika, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |