Kátay Lukács (2023) Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberer's International fuvarozási részlegén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberers International fuvarozási részlegén.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (804kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Katay_Lukacs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (155kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, hogy a Waberer’s International Nyilvánosan működő részvénytársaság fuvarozási és szállítmányozási részlegén alkalmazott gyakorlaton keresztül bemutassam a konfliktusok forrásait, típusait és kezelését. Szakmai gyakorlatomat 2023. augusztusában kezdtem el a Waberer’s International Nyilvánosan működő részvénytársaság fuvarozási és szállítmányozási részlegén. Munkaköröm fő feladata a flotta operátorokkal való kapcsolattartás és különféle adminisztrációs tevékenység volt. A szervezeti egység kommunikációs kultúrája nagyban segítette a munkámat. A munkáltató és a kollégák részéről tapasztalt nyílt, direkt kommunikációs stílus egyértelművé tette az elvárásokat, ezáltal növelve a munkavégzés hatékonyságát. Személy szerint számomra ez a munkaköri légkör fokozta a biztonságérzetet. Első lépésben bemutatom a cégcsoportnál való munkaköri tevékenységemet, a vállalatnál általam nyomon követhető mindennapi konfliktusokat, konfliktusok kezeléseit, az ide vonatkozó szakirodalmi definíciók, elméleti és gyakorlati hátterének alátámasztásával. Ezt követően átfogó képet szeretnék adni a Waberer’s megalakulásának történetéről és a gazdasági piacon elfoglalt helyéről. A következő fejezetben kiemelem a kommunikáció fontosságát, kitérve a típusaira, folyamataira. A továbbiakban ismertetem a konfliktusok kialakulását, konfliktuskezelési módszereket és kifejtem azt, hogy engem milyen konfliktus helyzetek értek, mik voltak ezeknek a kiváltó okai és hogyan kezeltem ezeket a szituációkat. Néhány interjú bemutatásának segítségével vázolni fogom a cégcsoportnál alkalmazott konfliktus kezelési módszereket és megoldásokat. Befejezésként összegezni fogom a dolgozatom fő témáját kiegészítve a személyes következtetéseimmel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | áruszállítás, kommunikáció, konfliktus, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |