Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberer's International fuvarozási részlegén

Kátay Lukács (2023) Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberer's International fuvarozási részlegén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberers International fuvarozási részlegén.pdf] PDF
Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberers International fuvarozási részlegén.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (804kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Katay_Lukacs.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Katay_Lukacs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (155kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja, hogy a Waberer’s International Nyilvánosan működő részvénytársaság fuvarozási és szállítmányozási részlegén alkalmazott gyakorlaton keresztül bemutassam a konfliktusok forrásait, típusait és kezelését. Szakmai gyakorlatomat 2023. augusztusában kezdtem el a Waberer’s International Nyilvánosan működő részvénytársaság fuvarozási és szállítmányozási részlegén. Munkaköröm fő feladata a flotta operátorokkal való kapcsolattartás és különféle adminisztrációs tevékenység volt. A szervezeti egység kommunikációs kultúrája nagyban segítette a munkámat. A munkáltató és a kollégák részéről tapasztalt nyílt, direkt kommunikációs stílus egyértelművé tette az elvárásokat, ezáltal növelve a munkavégzés hatékonyságát. Személy szerint számomra ez a munkaköri légkör fokozta a biztonságérzetet. Első lépésben bemutatom a cégcsoportnál való munkaköri tevékenységemet, a vállalatnál általam nyomon követhető mindennapi konfliktusokat, konfliktusok kezeléseit, az ide vonatkozó szakirodalmi definíciók, elméleti és gyakorlati hátterének alátámasztásával. Ezt követően átfogó képet szeretnék adni a Waberer’s megalakulásának történetéről és a gazdasági piacon elfoglalt helyéről. A következő fejezetben kiemelem a kommunikáció fontosságát, kitérve a típusaira, folyamataira. A továbbiakban ismertetem a konfliktusok kialakulását, konfliktuskezelési módszereket és kifejtem azt, hogy engem milyen konfliktus helyzetek értek, mik voltak ezeknek a kiváltó okai és hogyan kezeltem ezeket a szituációkat. Néhány interjú bemutatásának segítségével vázolni fogom a cégcsoportnál alkalmazott konfliktus kezelési módszereket és megoldásokat. Befejezésként összegezni fogom a dolgozatom fő témáját kiegészítve a személyes következtetéseimmel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: áruszállítás, kommunikáció, konfliktus, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:03
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet