Molnár Petra (2023) A Bosch csoport vállalati stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bosch - projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 20.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Molnar_Petra_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy jó vállalati stratégia kidolgozása és használata manapság elengedhetetlen szinte minden vállalat sikerességéhez. A 21. század folyamatos gazdasági és környezeti változásaihoz, a fogyasztói igények átalakulásához a vállalatnak igazodnia kell, rugalmasan kell kezelnie ezeket a tényezőket. A stratégia célja, hogy olyan cselekvési sort és célkitűzéseket vigyen végbe a vállalat, amivel többet nyújthat a fogyasztóinak, mint a versenytársai.Projektmunkám fő témája a Bosch csoport vállalati stratégiájának elemzése, mind globálisan, mind szervezeti egység szintjén. A magyarországi Bosch egységek közül a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. vállalati stratégiáját ismertetem, mivel itt töltöttem szakmai gyakorlatom, tehát ennek a cégnek a stratégiájába van a legnagyobb belelátásom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Bosch, célkitűzés(ek), multinacionális vállalatok, stratégiai menedzsment, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |