Török Mária Gabriella (2023) Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Török Mária Gabriella Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Török Mária_konzulensi_Karakasné.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (291kB) |
|
PDF
Török Mária Gabriella opponens Kóródi Márta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájaként egyrészt egy luxusszálloda reputációmenedzsmentjének bemutatását választottam, másrészt pedig, szerettem volna egy ilyen szálloda esetében átfogó képet adni az elektronikus szájreklám jelentőségéről és hatásairól a reputációval kapcsolatban, kiemelt figyelemmel a negatív eseteire. Ennek megfigyelésére aKozmo Hotel Suites & Spa szállodát választottam, mivel lehetőségem volt a szakmai gyakorlatomat itt töltenem és mivel a szálloda helyzete olyan szempontból is érdekes, hogy egy újonnan nyitott, független luxusszállodáról van szó, akinek nem volt ott egy szállodalánc kiépített reputációval nyitáskor.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eWOM, értékelések, Reputáció, reputációmenedzsment, szájreklám, szolgáltatásminőség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |