A marketing és az emberi erőforrás [HR] kapcsolódási lehetőségei egy vállalaton belül

Helter Szabina Laura (2023) A marketing és az emberi erőforrás [HR] kapcsolódási lehetőségei egy vállalaton belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Helter Szabina Laura - 2023.pdf] PDF
Helter Szabina Laura - 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK HELTER SZABINA.pdf] PDF
KM FOSZK HELTER SZABINA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (238kB)

Absztrakt (kivonat)

Úgy gondolom, hogy eredményesnek mondhatom a projektmunkám végeredményét. Minden előzetesen tett kérdéseimre megtaláltam a választ. Sikeresnek mondhatom a kérdőívek által beérkezett válaszokat, amikkel tudtam a későbbiekben dolgozni. Illetve az interjúk által is kaptam a dolgozatomról egy olyan képet, amikből megtudtam írni a javaslattételeimet.Úgy gondolom, hogy nem csak a „külső” marketing, amire rá kell fektetni a hangsúlyt fontos, hogy a belső marketing is kialakuljon. Milyen gondolatok keringhetnek az adott cégen belüli dolgozók fejében a vállalatról? Szívesen beszélnek róla, esetleg ajánlani is szokták a barátaiknak és/vagy ismerőseiknek? Milyen hangulat van bennük, ha arra gondolnak, hogy munkába kell indulni? Úgy gondolom, hogy egy multi nacionális cégnél, ahol több százan dolgoznak, illetve nem csak magyar emberek fordulnak meg, hanem más-más nemzetiségekből is összetevődnek/összetevődhetnek a cégnél dolgozók. Fontosnak tartom, hogy odafigyeljenek a munkáltatói márka kiépítésére, ezért az emberi erőforrásnak és a marketing szakiránynak nagy szerepük van. Mik lehetnek azok a módszerek, ahogyan ez a két munka tud találkozni és ki tudják építeni a siker érdekében a megfelelő módszereket, hogy az emberek pozitív gondolattal legyenek a vállalat iránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Sólyomfi Andrea Hanna
Belső
egyetemi adjunktus; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: emberi erőforrás menedzsment, emberi erőforrás stratégia, marketingkommunikáció, szponzorálás, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:02
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet