Szabó Petra Anikó (2023) Brand jelentősége a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Brand jelentősége a szállodaiparban-Szabó Petra Anikó-szakdolgozat (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szabó Petra Anikó_konzulens_Oláh Péter Károly_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc Szabó Petra Anikó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a nemzetközi turisztikai márkák jelentőségének vizsgálata a szállodai iparban, vagyis miben különböznek a franchise- rendszerben működő szállodák a piacon jelen lévő többi független szálláshelytől, illetve miként lehet kitűnni a piacon jelen lévő konkurens hotelek közül az által, ha egy versenyképes brand áll a létesítmény működése mögött.A dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a nemzetközi turisztikai márkák jelentőségét a szállodai iparban, vagyis miben különböznek a franchise- rendszerben működő szállodák a piacon jelen lévő többi független szálláshelytől. Munkám során szeretném megvilágítani azt, hogy miként lehet kitűnni a piacon jelen lévő konkurens szállodák közül az által, ha egy versenyképes brand áll egy szálloda működése mögött. Kutatásom során egy valós képet szeretnék felállítani az Accent Hotels üzemeltetési lánc olyan tagjai közötti különbségéről, amelyek kiütközhetnek az által, hogy egy másik nemzetközi brand ismérveivel és elveivel rendelkeznek vagy sem. Ez esetben a Best Western Hotels és Marriott International szállodaláncok egy-egy létesítményével és két független Accent márkát használó hotel példáján 6 keresztül. Célom az, hogy megvizsgáljam az említett két márka előnyeit, mind a felismerhetősége, minősége, üzemeltetése, fogyasztók márkahűsége, versenyképességének, menedzsment működésének oldaláról. Különös tekintettel leszek elemzésem során marketing területére, hogy miként befolyásolják a márka védjegyei a vásárlókat. Van-e jelentősége annak, hogy egy utazás szervezése során az egyének prioritásai közé sorolják-e azokat a szálláshelyeket, amelyek közismertek, évszázados múlttal és szakértelemmel rendelkeznek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, franchise, márka, szállodaipar, szállodalánc |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |