Mile Atina Anna (2023) Kortárs művészeti vásár kultúraközvetítésének bemutatása az Art Market Budapesten keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Mile Atina Anna ISG9CC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (998kB) |
|
PDF
Mile_Atina_Szakdolgozat_Bíralat_BKB.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
|
PDF
Mile Atina Anna_konzulens_Schultz Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (494kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozatban a képzőművészeti vásárok kultúraközvetítését vizsgálom. Annak három fontos funkcióját a képzőművészetben, a kereskedést, az ismertetést és népszerűsítést, végül a közösségi tér alkotó erejét. A szekunder kutatásban kontextusba helyezem, így vizsgálatba kerül a kultúra, kultúra marketing, a képzőművészeti vásárok rendszere és végül azok közvetítői módszerei. Kutatási kérdéseimmel a kortárs képzőművészeti vásárok létjogosultságát vizsgálom a kulturális szférában és mutatom be az Art Market Budapest kortárs képzőművészeti vásáron keresztül. A kutatásomat kvalitatív formában tettem meg és a mélyinterjú alanya az Art Market Budapest egyik szervezője.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | képzőművészet, kultúra marketing, kultúraközvetítés, kultúrakutatás, vásár |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |