Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából

Barkaszi Márk (2023) Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BarkasziMárk_v7_final.pdf] PDF
Szakdolgozat_BarkasziMárk_v7_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Barkaszi Márk új BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Barkaszi Márk új BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (205kB)
[thumbnail of BarkasziMárkKM_külső.pdf] PDF
BarkasziMárkKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az FMCG láncok digitális marketingeszközeinek összehasonlítására összpontosít, elemezve különböző márkák stratégiáit és megközelítéseit. A kutatás a digitális marketing és online jelenlét fontos szerepét hangsúlyozza a FMCG szektorban, különös tekintettel a közösségi média, online értékesítés, és mobil applikáció szempontjából. A dolgozat célja, hogy feltárja, hogyan alkalmazkodnak a hazai láncok a digitális kor kihívásaihoz, és milyen innovatív módszerekkel növelik piaci részesedésüket és ügyfél-elégedettségüket. Az elemzés során a szerző összehasonlítja a különböző márkák digitális kampányait, kiemelve azok hatékonyságát és célközönségüket. A dolgozat célja, hogy megvilágítsa a digitális marketing fontosságát a versenyképes FMCG piacon, különös figyelmet fordítva a vásárlói magatartásra és az ügyfél-elégedettségre gyakorolt hatásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, fmcg, kiskereskedelem, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:02
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet