Barkaszi Márk (2023) Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_BarkasziMárk_v7_final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Barkaszi Márk új BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
|
PDF
BarkasziMárkKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az FMCG láncok digitális marketingeszközeinek összehasonlítására összpontosít, elemezve különböző márkák stratégiáit és megközelítéseit. A kutatás a digitális marketing és online jelenlét fontos szerepét hangsúlyozza a FMCG szektorban, különös tekintettel a közösségi média, online értékesítés, és mobil applikáció szempontjából. A dolgozat célja, hogy feltárja, hogyan alkalmazkodnak a hazai láncok a digitális kor kihívásaihoz, és milyen innovatív módszerekkel növelik piaci részesedésüket és ügyfél-elégedettségüket. Az elemzés során a szerző összehasonlítja a különböző márkák digitális kampányait, kiemelve azok hatékonyságát és célközönségüket. A dolgozat célja, hogy megvilágítsa a digitális marketing fontosságát a versenyképes FMCG piacon, különös figyelmet fordítva a vásárlói magatartásra és az ügyfél-elégedettségre gyakorolt hatásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, fmcg, kiskereskedelem, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |