Lukács Ivett (2023) Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre - Lukács Ivett szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (993kB) |
|
PDF
BA KM Lukács Ivett_DrSAH.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
|
PDF
Lukács I. bírálata végl.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
Absztrakt (kivonat)
A televíziós reklámok hosszú évtizedekre nyúlnak vissza és egy eléggé elterjedt marketing eszközként tartjuk számon, azonban az utóbbi években csökkent a tévézés népszerűsége. A közösségi média térhódításával és a különböző streaming platformok létrejöttével megváltoztak a televíziózási szokások is.Vajon mennyire hatásosak ezek után a televíziós reklámok? Van még jövőjük?Dolgozatomban kifejtem a televíziós reklámok mennyire befolyásolják a fogyasztók döntéseit és kifejtem a hozzájuk tartozó megítélésüket is. Továbbá a kreatív és humoros reklámok szerepét is beleviszem a dolgozatomba, miszerint a humorosabb megközelítéssel az ellenszenv is könnyebben kezelhető. Egy primerkutatás segítségével pedig egy konkrétabb képet is kaphatunk az emberek jelenlegi álláspontjáról a tévés reklámokat illetően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztói igények, reklámkritika, reklámok, televízió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |