A reklám, mint alkalmazott művészet

Szalai Lili Janka (2023) A reklám, mint alkalmazott művészet. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Szalai Lili Janka Szakdolgozat Bírálat.pdf] PDF
Szalai Lili Janka Szakdolgozat Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (292kB)
[thumbnail of KM BA SZALAI LILI .pdf] PDF
KM BA SZALAI LILI .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Abstract

A dolgozatom, a művészi reklámok történetével, gyakorlati bemutatássával és megértésével foglalkozik.Célom, hogy jobban megismertessem a művészi reklámokat a reklám kereskedelmi célű tevékenységekei által. A szakdolgozat során a fókuszcsoporttal kapcsolatban.három hipotézist fogalmaztam meg. Az első hipotézis a régebbi reklámokra összpontosul, míg a második állításom az alkoholos italok reklámjaira irányul, végül a két általam választott Samsung reklám közül, melyik fog nagyobb hatást gyakorolni a közönségre.Kutatásomhoz a mélyinterjút és a fókuszcsoportot alkalmaztam. A mélyinterjút Dr. Virányi Péterrel Phd reklámszociológussal, míg a fókuszcsoportot a művészet és reklámok iránt érdeklődők alkották.Két előzetes feltételezésem beigazolódott. Arra jutottam, hogy az idő, a kultúra és a hozzáadott érték nagyban befolyásolja a művészi reklámok elkészítését.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: marketing, média, művészet, plakát, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Feb. 20. 15:02
Last Modified: 2024. Feb. 20. 15:02

Actions (login required)

View Item View Item