Szalai Lili Janka (2023) A reklám, mint alkalmazott művészet. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
|
PDF
Szalai Lili Janka Szakdolgozat Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (292kB) |
|
PDF
KM BA SZALAI LILI .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
Abstract
A dolgozatom, a művészi reklámok történetével, gyakorlati bemutatássával és megértésével foglalkozik.Célom, hogy jobban megismertessem a művészi reklámokat a reklám kereskedelmi célű tevékenységekei által. A szakdolgozat során a fókuszcsoporttal kapcsolatban.három hipotézist fogalmaztam meg. Az első hipotézis a régebbi reklámokra összpontosul, míg a második állításom az alkoholos italok reklámjaira irányul, végül a két általam választott Samsung reklám közül, melyik fog nagyobb hatást gyakorolni a közönségre.Kutatásomhoz a mélyinterjút és a fókuszcsoportot alkalmaztam. A mélyinterjút Dr. Virányi Péterrel Phd reklámszociológussal, míg a fókuszcsoportot a művészet és reklámok iránt érdeklődők alkották.Két előzetes feltételezésem beigazolódott. Arra jutottam, hogy az idő, a kultúra és a hozzáadott érték nagyban befolyásolja a művészi reklámok elkészítését.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, média, művészet, plakát, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
View Item |