Szalai Lili Janka (2023) A reklám, mint alkalmazott művészet. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szalai Lili Janka Szakdolgozat Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (292kB) |
|
PDF
KM BA SZALAI LILI .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom, a művészi reklámok történetével, gyakorlati bemutatássával és megértésével foglalkozik.Célom, hogy jobban megismertessem a művészi reklámokat a reklám kereskedelmi célű tevékenységekei által. A szakdolgozat során a fókuszcsoporttal kapcsolatban.három hipotézist fogalmaztam meg. Az első hipotézis a régebbi reklámokra összpontosul, míg a második állításom az alkoholos italok reklámjaira irányul, végül a két általam választott Samsung reklám közül, melyik fog nagyobb hatást gyakorolni a közönségre.Kutatásomhoz a mélyinterjút és a fókuszcsoportot alkalmaztam. A mélyinterjút Dr. Virányi Péterrel Phd reklámszociológussal, míg a fókuszcsoportot a művészet és reklámok iránt érdeklődők alkották.Két előzetes feltételezésem beigazolódott. Arra jutottam, hogy az idő, a kultúra és a hozzáadott érték nagyban befolyásolja a művészi reklámok elkészítését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, média, művészet, plakát, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |