A reklám, mint alkalmazott művészet

Szalai Lili Janka (2023) A reklám, mint alkalmazott művészet. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szalai Lili Janka Szakdolgozat Bírálat.pdf] PDF
Szalai Lili Janka Szakdolgozat Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (292kB)
[thumbnail of KM BA SZALAI LILI .pdf] PDF
KM BA SZALAI LILI .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom, a művészi reklámok történetével, gyakorlati bemutatássával és megértésével foglalkozik.Célom, hogy jobban megismertessem a művészi reklámokat a reklám kereskedelmi célű tevékenységekei által. A szakdolgozat során a fókuszcsoporttal kapcsolatban.három hipotézist fogalmaztam meg. Az első hipotézis a régebbi reklámokra összpontosul, míg a második állításom az alkoholos italok reklámjaira irányul, végül a két általam választott Samsung reklám közül, melyik fog nagyobb hatást gyakorolni a közönségre.Kutatásomhoz a mélyinterjút és a fókuszcsoportot alkalmaztam. A mélyinterjút Dr. Virányi Péterrel Phd reklámszociológussal, míg a fókuszcsoportot a művészet és reklámok iránt érdeklődők alkották.Két előzetes feltételezésem beigazolódott. Arra jutottam, hogy az idő, a kultúra és a hozzáadott érték nagyban befolyásolja a művészi reklámok elkészítését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, média, művészet, plakát, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:02
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet