Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán

Oszkó András Csaba (2023) Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán_szakdolgozat_11.28.pdf] PDF
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán_szakdolgozat_11.28.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Oszkó_András_Sarkadi Katalin.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Oszkó_András_Sarkadi Katalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (372kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Oszkó_András_SzSzilárd.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Oszkó_András_SzSzilárd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (303kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban részletesem elemzem a fogyasztói magatartást befolyásoló egyéni, társadalmi, kulturális, illetve pszichológiai tényezőket, emellett ezen tényezők befolyásoló erejét az egyén étrend-kiegészítő fogyasztói szokásaira. Bemutatom az étrend-kiegészítőkről való legfontosabb tényeket és információkat, az azokra vonatkozó jogi szabályozásokat, a különbséget a hagyományos gyógyszer, illetve az étrend-kiegészítők között, továbbá a kapcsolatot a fogyasztói magatartás és az étrend-kiegészítők vonatkoztatásában. Primer kutatásom során felderítettem, hogy melyek a legnépszerűbb étrend-kiegészítő készítmények, mik a fő motivációs szempontok a vásárlás során, melyek a legnépszerűbb márkák hazánkban, hol vásárolnak többségben a fogyasztók, mennyire vannak tudatában a fogyasztók a jogi szabályozásoknak az étrend-kiegészítőket tekintve, illetve mennyire hisznek a készítmények csomagolásán feltüntetett hatásokban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásoló tényezők, egyéni preferenciák, étrend-kiegészítők, fogyasztói magatartás, márkaválasztási szempontok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:02
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet