CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában: Kihívások, előnyök és ajánlások

Sziráki Bettina (2023) CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában: Kihívások, előnyök és ajánlások. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Sziráki Bettina_100%-os szakdolgozat.pdf] PDF
Sziráki Bettina_100%-os szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sziráki Bettina magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Sziráki Bettina magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ _ SZIRAKIB.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ _ SZIRAKIB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalkozások belső folyamatainak összetettsége egy olyan szintre ért el, mikor már elengedhetetlen az informatikai támogatás. Az informatika robbanásszerű fejlődése nem csak a nagyvállalatokra volt hatással, hanem a kisebb vállalatok is fel tudtak zárkózni e téren, hiszen a piac számukra is kínált üzleti szoftvereket. Ugyan nem fedték le a vállalati működés egészét, de átláthatóbbá és hatékonyabbá tettek bizonyos folyamatokat.A hatékony ügyfélszolgálatokra és az ügyfélkapcsolatok kezelésének módjára az üzleti világban egyre nagyobb hangsúly helyeződik. Ebben a környezetben a KKV-nak is versenyképesnek kell maradniuk, és ennek részeként szükséges gondolkodniuk az ügyfélszolgálat fejlesztésén is. Ahhoz, hogy a kis- és középvállalkozások sikeresen megtartsák meglévő ügyfeleiket és újakat szerezzenek, ki kell emelkedniük a tömegből. Ebben a törekvésben sok vállalkozás választja a CRM rendszer segítségét, hogy optimalizálja és javítsa ügyfélkapcsolatait, ezzel növelve teljesítményüket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, kis- és középvállalkozás - KKV, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:01
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet