Sziráki Bettina (2023) CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában: Kihívások, előnyök és ajánlások. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Sziráki Bettina_100%-os szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Sziráki Bettina magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ _ SZIRAKIB.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalkozások belső folyamatainak összetettsége egy olyan szintre ért el, mikor már elengedhetetlen az informatikai támogatás. Az informatika robbanásszerű fejlődése nem csak a nagyvállalatokra volt hatással, hanem a kisebb vállalatok is fel tudtak zárkózni e téren, hiszen a piac számukra is kínált üzleti szoftvereket. Ugyan nem fedték le a vállalati működés egészét, de átláthatóbbá és hatékonyabbá tettek bizonyos folyamatokat.A hatékony ügyfélszolgálatokra és az ügyfélkapcsolatok kezelésének módjára az üzleti világban egyre nagyobb hangsúly helyeződik. Ebben a környezetben a KKV-nak is versenyképesnek kell maradniuk, és ennek részeként szükséges gondolkodniuk az ügyfélszolgálat fejlesztésén is. Ahhoz, hogy a kis- és középvállalkozások sikeresen megtartsák meglévő ügyfeleiket és újakat szerezzenek, ki kell emelkedniük a tömegből. Ebben a törekvésben sok vállalkozás választja a CRM rendszer segítségét, hogy optimalizálja és javítsa ügyfélkapcsolatait, ezzel növelve teljesítményüket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, kis- és középvállalkozás - KKV, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |