Takács Máté (2023) A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Takács Máté GED1OF Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Takacs_Mate_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Takács Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom célja az lenne, hogy megállapítsam, hogyan befolyásolta a Z generáció az e-kereskedelem alakulását és a benne használt gyakorlatokat, és iránymutatást nyújtsak az olvasóknak arról, hogyan lehet alkalmazni ezt a tudást, személyes tanúságtételekkel a Z generációból származó fogyasztóktól. Ehhez először előzetes kutatást végeznék az e-kereskedelemről és a Z generáció általános fogyasztói jellemzőiről. Itt már rendelkezésre álló tanulmányokat és eredményeket fogok használni, valamint a terület szakértői által tett előrejelzéseket és prognózisokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, hatás(ok), honlap - weblap, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |