A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére

Takács Máté (2023) A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Takács Máté GED1OF Szakdolgozat.pdf] PDF
Takács Máté GED1OF Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Takacs_Mate_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO.pdf] PDF
Takacs_Mate_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Takács Máté.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Takács Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom célja az lenne, hogy megállapítsam, hogyan befolyásolta a Z generáció az e-kereskedelem alakulását és a benne használt gyakorlatokat, és iránymutatást nyújtsak az olvasóknak arról, hogyan lehet alkalmazni ezt a tudást, személyes tanúságtételekkel a Z generációból származó fogyasztóktól. Ehhez először előzetes kutatást végeznék az e-kereskedelemről és a Z generáció általános fogyasztói jellemzőiről. Itt már rendelkezésre álló tanulmányokat és eredményeket fogok használni, valamint a terület szakértői által tett előrejelzéseket és prognózisokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, hatás(ok), honlap - weblap, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:01
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet