A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése

Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix (2023) A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dinnyeiné - szakdolgozat.pdf] PDF
Dinnyeiné - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mulasztási díj befizetési igazolás.pdf] PDF
Mulasztási díj befizetési igazolás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (36kB)
[thumbnail of Mulasztási díj számla.pdf] PDF
Mulasztási díj számla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (117kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Dinnyeiné_Méhes_Éva_Beatrix_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Dinnyeiné_Méhes_Éva_Beatrix_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix_Dr_Miklós_Ilona.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix_Dr_Miklós_Ilona.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (314kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Vagheggi Kft marketingkommunikációját fogom bemutatni. A társaság professzionális kozmetikai termékeket értékesít kozmetikusok, és szépségipari szakemberek számára, egyúttal oktatásokat is szervez a számukra. A cég jelenleg nem rendelkezik marketingkommunikációs stratégiával, így célom, hogy egy olyan stratégiai javaslatot készítsek, ami illeszkedik a márka arculatához, valamint a cég jövőbeli terveihez.A marketingkommunikációs stratégia javaslatához első körben összegyűjtöm a cég által jelenleg is használt eszközöket, ehhez a szekunder forrásokat használom. Ezután elemzem a Growww ügynökség által küldött közösségi médiumokhoz készített statisztikai riportokat. Végül saját kutatás alapján bemutatom a versenytársak social media tevékenységét. Itt első sorban arra keresem a választ, hogy az adott hónapban közzétett posztokkal mennyire tudják megszólítani a fogyasztókat a cégek. Három közöségi média felületet vizsgálok: Facebook, Instagram, TikTok. Ezt a három területet összefoglalva készítem el a Vagheggi számára a marketingkommunikációs stratégiát. Javaslatot teszek, hogy mely eszközöket érdemes még 7 bevezetnie a cégnek, valamint melyek azok, amelyekre kevesebb energiát és pénzt érdemes fektetni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influenszer marketing, kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:01
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet