Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix (2023) A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dinnyeiné - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Mulasztási díj befizetési igazolás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (36kB) |
|
PDF
Mulasztási díj számla.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (117kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Dinnyeiné_Méhes_Éva_Beatrix_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix_Dr_Miklós_Ilona.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (314kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Vagheggi Kft marketingkommunikációját fogom bemutatni. A társaság professzionális kozmetikai termékeket értékesít kozmetikusok, és szépségipari szakemberek számára, egyúttal oktatásokat is szervez a számukra. A cég jelenleg nem rendelkezik marketingkommunikációs stratégiával, így célom, hogy egy olyan stratégiai javaslatot készítsek, ami illeszkedik a márka arculatához, valamint a cég jövőbeli terveihez.A marketingkommunikációs stratégia javaslatához első körben összegyűjtöm a cég által jelenleg is használt eszközöket, ehhez a szekunder forrásokat használom. Ezután elemzem a Growww ügynökség által küldött közösségi médiumokhoz készített statisztikai riportokat. Végül saját kutatás alapján bemutatom a versenytársak social media tevékenységét. Itt első sorban arra keresem a választ, hogy az adott hónapban közzétett posztokkal mennyire tudják megszólítani a fogyasztókat a cégek. Három közöségi média felületet vizsgálok: Facebook, Instagram, TikTok. Ezt a három területet összefoglalva készítem el a Vagheggi számára a marketingkommunikációs stratégiát. Javaslatot teszek, hogy mely eszközöket érdemes még 7 bevezetnie a cégnek, valamint melyek azok, amelyekre kevesebb energiát és pénzt érdemes fektetni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influenszer marketing, kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |