A magyar bankszektor digitális kommunikációja

Juhász Attila Patrik (2023) A magyar bankszektor digitális kommunikációja. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Juhász_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digitális_Kommunikációja.pdf] PDF
Juhász_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digitális_Kommunikációja.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Juhász Attila Patrik_k.pdf] PDF
Juhász Attila Patrik_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Juhász_Attila_Patrik.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Juhász_Attila_Patrik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)

Abstract

A dolgozat fő célja, hogy feltárja a magyar bankszektor digitális kommunikációját, az MBH Bank fúziós kommunikációjának elemzésén keresztül. A szekunder kutatás során ismertetésre kerül a bankmarketing főbb specifikumjai, valamint az online és offline kommunikációs eszközök. A szekunder kutatás alapját könyvek, kutatások és internetes szakoldalak adták. A primer kutatás során a pénzügyi, banki és kommunikációs szektorból több szakember is megszólaltatásra kerül, akik mélyinterjúkon keresztül széles betekintést engednek a hazai bankszektor kommunikációjába, az MBH Bank fúziós kampányának elemzésén keresztül.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: bankmarketing, bankszektor, kommunikáció, kommunikációs terv, marketingkutatás
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2024. Feb. 20. 15:00
Last Modified: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

View Item View Item