Juhász Attila Patrik (2023) A magyar bankszektor digitális kommunikációja. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Juhász_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digitális_Kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
Juhász Attila Patrik_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Juhász_Attila_Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
Abstract
A dolgozat fő célja, hogy feltárja a magyar bankszektor digitális kommunikációját, az MBH Bank fúziós kommunikációjának elemzésén keresztül. A szekunder kutatás során ismertetésre kerül a bankmarketing főbb specifikumjai, valamint az online és offline kommunikációs eszközök. A szekunder kutatás alapját könyvek, kutatások és internetes szakoldalak adták. A primer kutatás során a pénzügyi, banki és kommunikációs szektorból több szakember is megszólaltatásra kerül, akik mélyinterjúkon keresztül széles betekintést engednek a hazai bankszektor kommunikációjába, az MBH Bank fúziós kampányának elemzésén keresztül.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | bankmarketing, bankszektor, kommunikáció, kommunikációs terv, marketingkutatás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |