Juhász Attila Patrik (2023) A magyar bankszektor digitális kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Juhász_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digitális_Kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Juhász Attila Patrik_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Juhász_Attila_Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat fő célja, hogy feltárja a magyar bankszektor digitális kommunikációját, az MBH Bank fúziós kommunikációjának elemzésén keresztül. A szekunder kutatás során ismertetésre kerül a bankmarketing főbb specifikumjai, valamint az online és offline kommunikációs eszközök. A szekunder kutatás alapját könyvek, kutatások és internetes szakoldalak adták. A primer kutatás során a pénzügyi, banki és kommunikációs szektorból több szakember is megszólaltatásra kerül, akik mélyinterjúkon keresztül széles betekintést engednek a hazai bankszektor kommunikációjába, az MBH Bank fúziós kampányának elemzésén keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bankmarketing, bankszektor, kommunikáció, kommunikációs terv, marketingkutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |