A magyar bankszektor digitális kommunikációja

Juhász Attila Patrik (2023) A magyar bankszektor digitális kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Juhász_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digitális_Kommunikációja.pdf] PDF
Juhász_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digitális_Kommunikációja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Juhász Attila Patrik_k.pdf] PDF
Juhász Attila Patrik_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Juhász_Attila_Patrik.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Juhász_Attila_Patrik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat fő célja, hogy feltárja a magyar bankszektor digitális kommunikációját, az MBH Bank fúziós kommunikációjának elemzésén keresztül. A szekunder kutatás során ismertetésre kerül a bankmarketing főbb specifikumjai, valamint az online és offline kommunikációs eszközök. A szekunder kutatás alapját könyvek, kutatások és internetes szakoldalak adták. A primer kutatás során a pénzügyi, banki és kommunikációs szektorból több szakember is megszólaltatásra kerül, akik mélyinterjúkon keresztül széles betekintést engednek a hazai bankszektor kommunikációjába, az MBH Bank fúziós kampányának elemzésén keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bankmarketing, bankszektor, kommunikáció, kommunikációs terv, marketingkutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet