Balázs Alexandra (2023) A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
BMVZYC_Balázs Alexandra_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Balazs_Alexandra_kiss_kornelia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő_Balázs Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (171kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Z és az Y generáció körében napjainkban elterjedtek a közösségi média platformjai, mint például a TikTok, az Instagram vagy a Facebook. A rohanó világban egyre nehezebb lépést tartani az új trendekkel és a történésekkel, így mindent minél gyorsabban és minél többet akarunk megtudni a világban történő eseményekről. Egyre nehezebbé válik „megfogni” az utazókat egy utazási prospektussal vagy ajánlattal, a kínálat pedig egyre szélesebbé válik az utazók számára. Sok időt jelent utánanézni melyik térség, ország, kultúra is érdekli az utazót igazán. Ebből adódóan szeretnék választ keresni és adni arra, hogyan befolyásolja a közösségi média, ideértve az influenszerek által megosztott tartalmakat, a Z és az Y generációk utazási vágyát és miként járul hozzá a közösségi média az utazási döntésükhöz?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, döntések, közösségi média, utazásszervezés, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |