A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata

Hajdú Nóra Boglárka (2023) A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hajdú_Nóra_Boglárka_Szakdolgozat_2023.pdf] PDF
Hajdú_Nóra_Boglárka_Szakdolgozat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (829kB)
[thumbnail of Hajdú_Nóra_Boglárka - BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf] PDF
Hajdú_Nóra_Boglárka - BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap TZs_Hajdú Nóra.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap TZs_Hajdú Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom címe a magyar fiatalok borfogyasztása és a fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata. A lehető legjobban szerettem volna körüljárni a témát, így először megvizsgálom a magyar bor történelmét, ezután kitérek a magyar borturizmusra és arra, hogy jelenleg milyen helyzetben is van. Mivel a fiatal generációt vizsgálom, így összehasonlítom a generációkat és részletesen bemutatom a fiatalok fogyasztási szokásait. Végső soron pedig betekintést nyújtok a magyar bormarketing helyzetébe is. A kérdőíves kutatásom eredményeinek feltárása után, bemutatok néhány értékesítési- és marketing stratégiát, amit a borkereskedelemben érdemes alkalmaznunk, miként tudjuk hatékonyan befolyásolni a fiatalok borfogyasztási szokásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Tóth Zsuzsanna
Belső
főiskolai docens; Üzleti Elemzés Módszertan Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borkultúra, bormarketing, borturizmus, értékesítés, fiatalok, fogyasztó(k), generációváltás, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet