Hajdú Nóra Boglárka (2023) A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hajdú_Nóra_Boglárka_Szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (829kB) |
|
PDF
Hajdú_Nóra_Boglárka - BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap TZs_Hajdú Nóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom címe a magyar fiatalok borfogyasztása és a fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata. A lehető legjobban szerettem volna körüljárni a témát, így először megvizsgálom a magyar bor történelmét, ezután kitérek a magyar borturizmusra és arra, hogy jelenleg milyen helyzetben is van. Mivel a fiatal generációt vizsgálom, így összehasonlítom a generációkat és részletesen bemutatom a fiatalok fogyasztási szokásait. Végső soron pedig betekintést nyújtok a magyar bormarketing helyzetébe is. A kérdőíves kutatásom eredményeinek feltárása után, bemutatok néhány értékesítési- és marketing stratégiát, amit a borkereskedelemben érdemes alkalmaznunk, miként tudjuk hatékonyan befolyásolni a fiatalok borfogyasztási szokásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borkultúra, bormarketing, borturizmus, értékesítés, fiatalok, fogyasztó(k), generációváltás, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |