Sulyok Diána Zsófia (2023) Orosz-ukrán háború okozta energiaipari következmények Magyarországon és egy választott vállalat krízis kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZS_szakdolgozat_VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (856kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sulyok_Diana_Zsofia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
|
PDF
Sulyok Diána Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom fő céljának tartom szemléltetni a legfőbb és legszámottevőbb energiapiaci változásokat, itt kizárólag az olajipari változásokra gondolva. Ezen felül elemezni és bizonyosságot szerezni a választott vállalat krízis kommunikációjának sikerességéről, esetében sikertelenségéről. Választott vállalat a MOL Nyrt., országunk legnagyobb olaj-és gázipari vállalata, melyet a későbbiekben a már említett szerepben kívánok elemezni. Volt-e kidolgozott stratégia vagy a kirobbant háború következtében a vállalaton belül is kártyavárként omlott? A helyzetet már ismerve vannak olyan intézkedések a vállalat krízis kommunikációjában, melyek előzetes stratégiai lépések voltak? Mindeközben a versenytársak hogyan érzékeltek ebből, valamint miképp reagáltak? Mi történt volna. ha csak a háborúval kell megküzdenie a vállalatnak?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | benzin, energia, krízis kommunikáció, olajipar, Oroszország, Ukrajna |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |