Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása

Simon Márton (2023) Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Simon Márton RI33PX KÉSZ SZAKDOLGOZAT és eredetiségi nyilatkozat.pdf] PDF
Simon Márton RI33PX KÉSZ SZAKDOLGOZAT és eredetiségi nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Simon Márton Szakdolgozat Bírálat.pdf] PDF
Simon Márton Szakdolgozat Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (298kB)
[thumbnail of Simon_Marton_BA_magyar.pdf] PDF
Simon_Marton_BA_magyar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (356kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom központi témája a Hangszer-S Kft. jelenlegi piaci helyzetének meghatározása. A dolgozat célja a Hangszer-S Kft. jelenlegi ügyfelei elégedettségének növelése, valamint új ügyfelek bevonzása volt a cég boltjába. Primer kutatásom módszertanilag kevert, mivel vizsgálatom során alkalmaztam kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket is. A kvalitatív kutatásom egy egyéni, félig strukturált mély interjú a vállalat egyik tulajdonosával. A kvantitatív kutatást egy online kérdőív formájában valósítottam meg. Mintavételem nem reprezentatív. Kutatásom nem járt sikerrel, de a hasznos információkat sikerült szereznem a részpiac vásárlóinak mentalitásáról. A dolgozatom céljának eléréséhez új kutatásra tettem javaslatot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kiskereskedelem, márkahűség, piaci pozíció, piaci részesedés, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet