Simon Márton (2023) Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Simon Márton RI33PX KÉSZ SZAKDOLGOZAT és eredetiségi nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Simon Márton Szakdolgozat Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (298kB) |
|
PDF
Simon_Marton_BA_magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (356kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom központi témája a Hangszer-S Kft. jelenlegi piaci helyzetének meghatározása. A dolgozat célja a Hangszer-S Kft. jelenlegi ügyfelei elégedettségének növelése, valamint új ügyfelek bevonzása volt a cég boltjába. Primer kutatásom módszertanilag kevert, mivel vizsgálatom során alkalmaztam kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket is. A kvalitatív kutatásom egy egyéni, félig strukturált mély interjú a vállalat egyik tulajdonosával. A kvantitatív kutatást egy online kérdőív formájában valósítottam meg. Mintavételem nem reprezentatív. Kutatásom nem járt sikerrel, de a hasznos információkat sikerült szereznem a részpiac vásárlóinak mentalitásáról. A dolgozatom céljának eléréséhez új kutatásra tettem javaslatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiskereskedelem, márkahűség, piaci pozíció, piaci részesedés, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |