Adapting to Change: A Study of How COVID-19 Transformed Consumer Habits Over Five Years

Bíró Adrienn (2023) Adapting to Change: A Study of How COVID-19 Transformed Consumer Habits Over Five Years. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Bíró Adrienn - végleges pdf.pdf] PDF
Szakdolgozat - Bíró Adrienn - végleges pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bíró Adrienn BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Bíró Adrienn BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)
[thumbnail of Biró Adrienn_k.pdf] PDF
Biró Adrienn_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (177kB)

Absztrakt (kivonat)

The global COVID-19 pandemic has emerged in late 2019. Its emergence marked an unusual public health crisis that engulfed the world at a rapid pace. With a remarkable speed, it spread to almost every country in the world. Consequently, the World Health Organization (WHO) declared it a global pandemic in March 2020. The impact of COVID-19 was significant and far-reaching. It affected practically every aspect of human life. It disrupted healthcare systems, challenged economies, and introduced a new normal, that involved social distancing, mask-wearing, and lockdowns. The pandemic forced individuals and communities to adapt quickly to an uncertain, constantly changing situation. This consequence of the epidemic has drastically changed humans’ everyday lives by reshaping daily routines, work environments, and consumer behaviors on a scale that has never been seen before.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: communication, consumers' preferences, consumption habits, COVID-19 pandemic, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet