Bíró Adrienn (2023) Adapting to Change: A Study of How COVID-19 Transformed Consumer Habits Over Five Years. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Bíró Adrienn - végleges pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bíró Adrienn BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
|
PDF
Biró Adrienn_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (177kB) |
Absztrakt (kivonat)
The global COVID-19 pandemic has emerged in late 2019. Its emergence marked an unusual public health crisis that engulfed the world at a rapid pace. With a remarkable speed, it spread to almost every country in the world. Consequently, the World Health Organization (WHO) declared it a global pandemic in March 2020. The impact of COVID-19 was significant and far-reaching. It affected practically every aspect of human life. It disrupted healthcare systems, challenged economies, and introduced a new normal, that involved social distancing, mask-wearing, and lockdowns. The pandemic forced individuals and communities to adapt quickly to an uncertain, constantly changing situation. This consequence of the epidemic has drastically changed humans’ everyday lives by reshaping daily routines, work environments, and consumer behaviors on a scale that has never been seen before.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | communication, consumers' preferences, consumption habits, COVID-19 pandemic, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |