Mocanu Iulia (2023) Celebrity endorsement as a tool for enhancing brand awareness, brand image and purchase intention. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis Mocanu Iulia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Iulia_Mocanu_Sarkadi_Katalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Mocanu_Iulia_SzSzilárd.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
The paper displays what celebrity endorsement, brand awareness and image, and purchase intention are. Celebrity endorsement is a marketing tool that implies using a celebrity to advertise a brand, product, or service. It is ab powerful tool and the author has made an intention to investigate its impact. The sole purpose of the paper is to investigate the relationship between CE and the abovementioned features by conducting research. The research includes a literature review, quantitative data research, and an interview.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | awareness, behaviour, brand, celebrity, endorsement, image, intention, purchase |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |