Mezősi Miklós (2023) The implementation of Artificial Intelligence related technologies, and its impact on digital marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
The_implementation_of_Artificial_Intelligence_related_technologies_and_its_impact_on_digital_marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Mezősi Miklós_BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (173kB) |
|
PDF
Mezősi Miklós_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
The purpose of the paper is to investigate the upcoming opportunities of Artificial Intelligence (AI) related technologies, as well as their social, legal limitations and setbacks. Throughout the paper, several aspects of the subject are examined by means of a practical questionnaire as primary research, and by recent literature to form a conclusion regarding the usability of AI in modern times for recreational and for commercial use likewise. The findings of the primary research show that it proves to be challenging for individuals to tell whether certain pieces of content are real, or was generated by AI, and that some of the characteristics that they think is solely a sign of human input, is already mastered by AI in many cases.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | artificial intelligence, digitalization, marketing, online marketing, technology |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |